برای راه اندازی یک ویترین طلافروشی به چند کیلو طلا نیاز است؟

چکیده

برای راه اندازی یک ویترین طلافروشی به چند کیلو طلا نیاز است؟برای راه اندازی یک طلافروشی به قدرت خرید، سلیقه مردم، میانگین وزن طلای موجود در طلافروشی آن منطقه، توجه و دقت کنید.یکی از مسائل مهمی که برای راه اندازی مغازه طلافروشی اهمیت دارد این است که بدانید با چند کیلو طلا می توانید کار خود را شروع کنید.گروه آموزش و پژوهش پایگاه خبری تحلیلی گلدنیوز؛ برای کسانی که علاقه مند به راه اندازی طلافروشی هستند، به ۴ نکته مهم اشاره می کند

برای راه اندازی یک طلافروشی به چند کیلو طلا نیاز است؟
برای راه اندازی یک طلافروشی به قدرت خرید، سلیقه مردم، میانگین وزن طلای موجود در طلافروشی آن منطقه، توجه و دقت کنید.


یکی از مسائل مهمی که برای راه اندازی یک ویترین طلافروشی اهمیت دارد این است که بدانید با چند کیلو طلا می توانید کار خود را شروع کنید.

گروه آموزش و پژوهش پایگاه خبری تحلیلی گلدنیوز؛ برای کسانی که علاقه مند به راه اندازی طلافروشی هستند، به ۴ نکته مهم اشاره می کند.

نکته اول: میانگین وزن طلای موجود در طلافروشی های منطقه
میانگین وزن طلای موجود در ویترین طلافروشی های منطقه ای که قصد راه اندازی طلافروشی را دارید به دست آورید.

اگر سرمایه طلایی که برای ورود به بازار آماده کرده اید بیشتر از آن میانگین است، همین مورد، یک مزیت رقابتی محسوب می شود و می توانید وارد آن بازار شوید اما اگر سرمایه ای که آماده کرده اید از میانگین وزن طلای طلافروشان آن منطقه کمتر باشد، باید به دنبال تهیه جنس متمایز از طلافروشی های آن منطقه باشید تا بتوانید یک مزیت رقابتی برای ورود به آن بازار را داشته باشید.

نکته دوم: شناسایی قدرت خرید و سبک سلیقه مردم آن منطقه
اگر مردمی که در آن منطقه هستند به دنبال سرمایه گذاری روی طلا هستند، دقت کنید که حجم بیشتری از طلا را برای سرمایه گذاری در طلافروشی خود باید آماده کنید. اما اگر مردم آن منطقه به دنبال کارهای کادوئی و ظریف هستند، با سرمایه کمتری نیز می توانید کسب و کار خود را آغاز کنید.


فارغ از قدرت خرید مردم و سبک سلیقه آنها این شما هستید که با سبک جنس و ویترین خود، تعیین می کنید چه مشتریانی به مغازه شما وارد شوند و چه مشتریانی به مغازه شما وارد نشوند. نکته سوم: شما تعیین کننده مشتریان هستید
بسیاری از افرادی که قصد راه اندازی طلافروشی دارند، گمان می کنند که برای ورود به صنف طلا باید بررسی کنند که طلافروشی های آن منطقه چه سبک و طرح هایی از طلا را می فروشند و آنها هم دقیقا همان طرح ها ها را در مغازه خود به فروش برسانند تا اینکه کار خود را شروع کنند اما در حقیقت این طور نیست، شما تعیین کننده این هستید که چه کسی وارد مغازه شما شود.

نکته چهارم: ابعاد ویترین طلافروشی
ابعاد ویترین طلافروشی خود را جهت راه اندازی کسب و کار خود انتخاب کنید. اگر ویترین کوچکتر انتخاب کنید عملاً می توانید با سرمایه کمتری، کسب و کار خود را شروع کنید و اگر انتخاب شما یک ویترین بزرگتر است مسلماً به سرمایه بیشتری نیاز دارید.

 

بازگشت به صفحه اول

عضویت در خبرنامه