نماد ماه تولد شما چیست؟

چکیده

1403/07/03

هر یک از ماه های تولد، نمادی مختص به خود را دارد که داستان های جالبی در خود دارد، به همین دلیل مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. فروشگاه تخصصی عمده آنلاین بنک طلا، انواع آویزهای یونانی برای هر یک از ماه های سال عرضه می کند. اگر مایل هستید در مورد سنگ هر یک از ماه ها و یا چند مورد از ویژگی های شخصیتشان بیشتر بدانید با ما همراه باشد:

1-فروردین

یکی از جذاب ترین سمبل ها به ماه فروردین اختصاص دارد و تطابق آن با سال جدید و آغاز رویش یک اتفاق بسیار میمون و فرخنده است. سنبلی که در صورت  فلکی برای اولین ماه سال شکل گرفته است، حیوان قوچ می باشد.

نماد این ماه بر روی آویز طلا AV0121031 نقش بسته است.

همان طور که همه ی ما به این موضوع واقف هستیم، گران ترین و با ارزش ترین سنگ در طبیعت الماس است که به ماه فروردین اختصاص یافته است. الماس نشان دهنده عشق استوار و محبت است. شعاری که همواره فروردین ماهی ها سر می دهند، من هستم می باشد.

2-اردیبهشت:

سنبلی که برای ماه اردیبهشت در نظر گرفته شده است، گاو نر می باشد. شعار آن ها، همه چیز مال من است و  گل محبوبشان رز صورتی و سنگ ویژه این ماه یاقوت کبود است. این سنگ از زمان های گذشته برای افزایش بخت و شانس و اقبال به  کار می رفته است و برای متولدین اردیبهشت ماهی، آرامش روحی و روانی را به ارمغان می آورد.

نماد این ماه بر روی آویز AV0121031  جای گرفته است.

3-خرداد

یکی از ماه های پر طرفدار سال خرداد می باشد که معروف به کودک طبیعت هستند، سمبل خرداد ماهی ها به شکل دوقلو می باشد که نمایانگر د.گانگی شخصیت آن هاست. همین طور آن ها توانایی درک چند بعدی از مسائل مختلف را دارند. شعاری که آن ها سر می دهند، من فکر می کنم می باشد. فلز وجودی آن ها جیوه است و سنگ خوش یمن آن ها زمرد کبود است. سنگ زمرد کبود سبب تقویت حافظه می شود. هم چنین از لخته شدن خون جلوگیری می کند. این سنگ بدون تراش خاص هم جلوه ویژه و ظاهر فوق العاده ای دارد..

نماد خرداد ماهی ها بر روی آویز یونانی AV0121031  جای گرفته است.

4-تیر:

سمبل یا نماد تیرماهی ها خرچنگ است. شعاری که آن ها همواره سر می دهند من احساس می کنم، می باشد. متولدین این ماه، معروف به تازه بالغ طبیعت هستند. سنگ خوش یمن این ماه، مروارید و یاقوت سرخ می باشد. این افراد همیشه در نقش مشاور ظاهر می شوند و به دیگران کمک می کنند.

نماد این ماه بر روی آویز AV0121031 نقش بسته است.

 

5-مرداد:

متولدین این ماه به جوان طبیعت معروف هستند. شعار آن ها من اراده می کنم می باشد. سمبل این ماه شیر است که نشان دهنده ریاست طلبی، عزت و اعتماد به نفس آن هاست. آن ها در ارتباط بسیار خوش برخورد و خوش صحبت، منصف و وفادار هستند. سنگ خوش یمن مرداد ماهی ها عقیق و زبرجد است. سنگ زبرجد برکت دهنده در زندگی، نماد شادی و سرزندگی است.

نماد این ماه بر روی آویز یونانی AV0121031 جای گرفته است

 

6-شهریور :

متولدین این ماه بالغ طبیعت  هستند، سمبل آن ها فرشته و شعارشان من تجزیه و تحلیل می کنم می باشد، متولدین این ماه هر چیزی را بیش از اندازه، تجزیه و تحلیل می کنند و با عقل و منطق تصمیم گیری می کنند و کمتر احساسی تصمیم می گیرند.

7-مهر:

مهر به معنی خورشید، عشق، محبت و دوستی است. مهر نام یکی از ایزان باستان است. برج فلکی مهر ماهی ها، برج میزان حاکی از تعادل و عدالت است. یک ترازو، یک ذهن دارای دو بعد با انرژی مثبت و منفی. ترازویی که همیشه به درستی بدون کوچکترین خطایی ارزیابی می کند. پس شعار آن ها، من تعادل برقرار می کنم، می باشد. گل محبوب آن ها رز سفید است و سنگ آن ها اوپال، که جواهری نادر و کمیاب است و به همان اندازه کمیابی، شکننده نیز می باشد. همیشه ایده هایی خلاقانه در گوشه ذهنشان دارند و به راحتی به قضیه های مختلف از زاویه دید شما نگاه می کنند. همیشه به دلیل آرامش و صلح هستند و بسیار مهربان و البته همیشه به فکر دیگران.

8-آبان:

سمبل آبان ماهی ها عقرب است. سنگ متولیدین این ماه توپاز است، نماد برکت است و بسیار التیام بخش. این سنگ بسیار هوشمند عمل می کند، چرا ک هانرژی لازم را دقیقا به ناحیه درد ارسال می کند. شعاری که آن ها سر می دهند " من آرزو می کنم " می باشد. متولدین این ماه اهل رقابت هستند و البته بسیار کنجکاو و تودارد.

آویز زیر نماد آبان ماهی ها AV0121031 می باشد.

9-آذر:

 سمبل عجیب آذرماهی ها، اسب با نیم تنه بالایی اسب است. شعار آذرماهی ها، من رشد می دهم می باشد. سنگ متولدین این ماه فیروزه است که برای محافظت و از بین بردن ترس و افسردگی استفاده می شود. آن ها متولد با آرمان کسب اطلاعات هستند و در صورتی که نتوانند به کنجکاوی و کسب اطلاعاتشان بپردازند احساس یاس و ناامیدی می کنند.

10-دی:

سمبل دی ماهی ها، حیوان بز است. متولدین این ماه با آرمان تجربه کردن شناخته می شوند. شعار آن ها " من به کار می گیرم و یا زیر بنایی می ساز می باشد. آن ها کاراکتر کاردینالی دارند. همچنین دارای روحیه رهبری هستند  و بسیار مسئولیت پذیر. متولدین این ماه تعادل خوبی بین دنیای مادی و ثروت خود و دنیای احساسیشان دارند.

سنگ متولدین دی، گارنت است . سنگی که مانند دانه های انار قرمز و دلربا است.

11-بهمن:

سمبل این ماه مرد و دلو است. آن ها آرمان های ایده آلیستی دارند. عنصر وجودی آن ها، هواست. شعار آن ها من متحول می کنم، می باشد و در هر ماجراجویی کنجکاوی می کنند. آن ها علاقه مند به ایجاد تغییر تحولات مثبت هستند. سنگ متولدین بهمن ماه، آمیتیست است، سنگی که ضد اضطراب است. این سنگ به ارتباطات و دوستی ها کمک می کند.

12-اسفند:

سمبل اسفند ماهی ها، دو ماهی است که خلاف جهت هم شنا می کنند. دو ماهی که عاشق عشق دادن به هم هستند. آن ها شخصیتی بسیار دلسوز و فداکار هستند. شعار آن ها " من باور دارم" می باشد.

عضویت در خبرنامه